środa, 5 listopada 2014

Pierwsze koty za płoty:)

Chęć posiadania kawałka własnego miejsca w Internecie i podzielenia się w nim inspiracjami, opiniami, przepisami - krótko mówiąc tym, co sprawia mi w życiu codziennym radość - czaiła się w mojej głowie już od dawna. Zdecydowałam się to marzenie urzeczywistnić dopiero teraz - za namową i przy wsparciu bliskich osób, którym chcę bardzo podziękować:)

Blog będzie się koncentrował głównie wokół tematów związanych z kuchnią i urodą. Te dwie rzeczy - czyli pichcenie jak najsmaczniej i dbanie o urodę - zwłaszcza w naturalny sposób, sprawiają mi największą przyjemność.


Mam nadzieję, że uda się tu stworzyć całkiem przyjemny w odbiorze przepiśnik i receptarz kosmetyczny w jednym, z dodatkami w postaci recenzji i wszystkiego, co należy do tzw. kategorii "inne";)

Miłego czytania!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz